sjukling

HEJSAN :D
sjuk idag igen .. *suck* 
ska till skolan på fredag för att jag sa hämta läxor och sånt ni vet?..
jag mår sämre idag än jag gjorde igår.. vilket är piss..
ahmen jag och mamma skulle åka och köpa wells, medans vi hämtade pappa. Han skulle på kurs men den var inte idag. förvirrande ;s 

men vi ska åka och handla med farmor senare , då blire wells med hem :) skulle haft gympaprov idag !! :o men jag kan inte skriva det, så det blir väl på omprov ! kul kul !!
jag ligger i soffan med mamma brevid och vi kollar på "The days of our lives" , det är faktist bra! ;)
alltså sheeaaat, jag saknar mina mongos i skolan :( GAAAH .

borde jag ha en "song of the day"?
jo jag tror det !

men lägger in sen , allt dampar på mig........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0