pappasdag

GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPA :D ( i efterskott ) haha men jag hann inte och orkade inte igår..
på morgonen gjorde jag och mamma frukost till han, kardemummakaffe och macka med skinka, gurka och tomat , han gillade det :D

ÄR SJUK ! skit .. ska inte till skolan imorgon heller för jag ska ta halsprov , JA VAD KUL (Y)
or not.. jag känner mig inte bra alls, jag dricke'r Vitamin Wells hela dagarna ! hoppas att jag blir frisk ! jag ser ut som ett mongo så det blir inga bilder idag XD haha , sug ! jag håller på att slå in min sciencebok.. den ska bli fin :D wiiie.
alla hundar ligger och sover , jätteskönt! :) har alla kul i skolan eller? :p
ahmen hejdå. ;)

lägger in en bild på min PAPSI när jag loggar in på¨min egen dator.. är på mammas nu , hehe





gammal bild på mig och pappa. It will do... for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0