Drama

Man gör inte så om man är en äkta vän.. blir så sur på er! juag har fan lagt ut för er så ni kan ta er nånstans. för jag bryr mig inte längre om er. och jag tänker inte bry mig om vad ni gör och vilka ni snackar skit om( som jag vet att ni gör) så ja.. ta er och bry er inte om mig, för jag kommer inte göra nånting för er . så HEJDÅ och FUCK OFF





Idag när jag vaknade så tog jag en dusch sen fick jag veta att min sk "vänner" hade gjort en sak.. eller INTE gjort det. så dom är inga äkta vänner, för man gör inte så? men ah, sen har jag ätit lunch och vikt kläder och nu sitter jag här och lyssnar på musik. so whhhhat's up with u?

hittade bilder från länge sen , ADOREBLE :D

jag och Agnes på luciatåg i sundbyskolan, I miss this <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0