FKB

SHO ,
vad händer ? själv så sitter man och tittar på brothers and sisters. inget jag brukar titta på vanligen , men det är helt okej ;) idag slutade vi skolan , asbajssköööönt ;D hade höga klackar på mig, jag typ DOG .. Hannes hade kklännign på sig :D hahahahaha okej han var inte den enda, men endå xd tog bild på han :u men asså jag fick asont i vaderna och fltterna asså, hhhah ja var smart , jag hade med mig mina älskade turktofflor :D så dom tog jag på mig, efter avslutningen så stack jag, frejolini , carolinowski & lilla ponken hem till carro och käka glass med strössel , mmmm  =) sen tittade vi på quantum of solace, den var fett bra, men man måste titta på filmen innan den innan , annars fattar man knappt nått ;p
jag åker iallfall till Öland på lördag och är borta i ungefär en månad , kommer tjäna massor med caaash (H) I am AWESOME , right ? ;) hahaha , om ni kommer förbi Sandvik , tre mil utanför Borgholm, jag kommer jobba i Sandviks Kvarn, i det lilla cafét där. kommer stå i kassan, kommer få räkna en massa i huvudet , gaaaanska jobbigt -.- haha men ja kommer iallfall tjäna massor (A) vi ses kanske där eller så ses vi senare i sommar =) kommer inte ha med mig datan men mobilen , dom som har mitt nummer kan ju ringa annars , synd om er ;) PUSSHEJ <3

hhaaha schteekarna malle & jens ;)

freja & carro , finisar :) <3

FAVORIT LÄRARE <3

påååliis :D

FIN klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0