ensam hemma med KATTIGA tjejer snart,( igår var jag med 2 kattiga oxå )

JAG ÄR ENSAM HEMMA (H) SO FUCKING SKÖÖNT !!
jag väntar på att sandra & elsa ska komma hit , vi ska kolla på film och käka pizza *MYS* =)
igår var jag med mimmi och katten , asbajskul , för en civilsnut var "jättediskret" när hankollade på några som tänkte baxa (?) men haha, han var där inne i hundra år .. man fattar verkligen inte att han är det .. -.- det var dessutom i en smyckeaffär , man ba : .. öh ? ahha iaf , jag sa hej till några vakter HAHA som dom glodde efter mig xd jag trodde nästan att dom skulle ba : EY har du baxat eller nått ? hahahahhaahhahaha, men det gjorde dom inte xd HIHI (A) busig jag är :u
aja , har inte mer att skriva ,


Kommentarer
Postat av: mohammed

aboaboaboaboaboabaobao""!!!!

2009-06-19 @ 04:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0