ALEXANDER RYBAK!!! <3333

ASSÅ SHIIIT,
KAOS idag på K-fem , över typ 500 personer var där ;o inte så konstigt för han är ju BAJSFUCKINGSÖÖÖT !! ;o asså jag DOG ,
vi var där aslänge innan så vi hade väldigt bra platser nästan längst fram ;) hahah jag är så komisk (A) jag skriker när alla väntar på han " HAN ÄR HÄR !!!" HAHHHA ALLA , jag menare ALLA glodde på mig xd typ skitsura men jag fick mig ett gott skratt =) när han väl kom skrek alla som fan , man blev typ döv , hahahaha ;p men vi skriker iallafall som alla andra , sen filmar dom oss (A) ASBALLT xd hahahhaa ;p
amanda hade skrivit "alexander är sex" HAHAHA en polis såg det och ba :O och skaka på huvudet och skratta xd HAHAHHAHA :u busigt . jag ville att alexander skulle se det men det gjorde han typ inte :( synd .. jag och petra stannade kvar för att ta kort på han men vi fick inte komma on , för dom enda som fick komma in var dom med skivor , ( man fick inte signera papper !!! jävla cepe -.-) men jag och petra är smarta, så vi säger att vi ska gå in på ztatus och kolla , hahah vi gick in och sen gick vi till stället där alla filmade och tog kort ;p och så försökte vi ta kort på han men alla var ivägen -.- fick nått smått suddig bild , men jag 'är glad för det lilla jag fick :)
jag och petra hade värsta idén :u haha jag ba : VI SLICKAR HAN PÅ KINDEN ! vi tänkte göra det men vi fick ingen chans :( värsta fail .. men vi gick därifrån och när vi  hade gjort det så ångrade vi oss att vi inte stog kvar i kön med emilia och elsa ... BAJS PÅ DOM ! :@ jag kommer typ drömma om han för jag kan inte sluta tänka på han ;o OBSESSED ! efter att vi lämnat k-fem vi stack hem och jag fick låna en tröja av petra som jag ska ha när jag serverar på fredag, för man får INTE ha uringat eller kort kjol -.- jävla dampkärring hon den där kunskapsläraren .. DAMP PÅ HENNE , men iallafall , vi slipper ta bort tuggumin under bord och stolar ;s HEHE , så SUG dom i min klass ;) he-he-he .
PUSS PÅ ERA SMÅ STJÄRTAR ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0